ďťż

VW 1302 The Buger

onlyifyouwant

W koncu sie zebralem zeby skrobnac kilka slow

Wyglad na dzien dzisiejszy jak ponizej:
(dobrze, ze nie wszystkie drogi na Euro zostaly ukonczone i mozna pojechac na sesje )









A z technicznego punktu widzenia:

TheBuger 1302 - 1972 (ze mna od 1995) - german look

Podwozie:
- przod: regulowane kolumny Kerscher
- tyl: zawieszenie regulowane IRS
- uklad hamulcowy adoptowany z Porsche 944 S2 (przerobka piast na 3 sruby wg wlasnego pomyslu, z zachowaniem obu lozysk garbusowych): 4 zaciski czterotloczkowe wraz z tarczami wentylowanymi oraz frezowanie wzoru we wlasnym zakresie + hamulec awaryjny z zastowaniem standardowych linek Garbusa)
- felgi 17" Porsche Turbo Look
- przedni stablizator firmy Sway-A-Way 22mm
- elementy uretanowe BCC
- usztywnienie skrzyni BCC
- dodatkow tylny stablizator
- trapez skrzyni biegow
- przekladnia listwowa

Silnik:
- 2028 ccm (90.5 + wal SCAT 78,8 mm)
- korbowody Chevy 5500
- 2xWeber 40 + Update Kit
- walek W130
- odciazone kolo zamachowe
- docisk Kennedy Stage I
- glowice 044
- klawiatury Pauter 1.3:1
- kola staight cut
- uklad olejowy full flow z wyprowadzona na przod chlodnica oleju
- chlodzenie typu Porsche (obudowa + wentylator 11 lopat)
- zaplon 009 z modulem compu-fire
- wydech sidewinder VW Speed Shop

Nadwozie:
- faltdach
- brak rynienek
- poszerzony po 5cm na strone
- lampy przednie wlasnego wykonania (dzienne LED + soczewki H7 + kierunek LED)

Wnetrze:
- zegary AutoGauge (woltomierz, cienisnie oleju, temperatura oleju, temperatura glowicy)
- obrotomierz autometer
- predkosciomierz autometer
- kierownica Nardi Torino
- lewarek SCAT
- pasy Schroth
- fotele kubelkowe

Pzdr
k.


Od zawsze nie miał rynienek? Bo jakoś nie zwróciłem na to uwagi nigdy
ja tak samo heh

... i witamy na forum;)
rynienek nie ma od 2002 roku - i nieprawda jest ze zaklepanie rynienek i przespawanie ich powoduje pekanie lakieru - nigdy nic w tym miejscu nie peklo


wyglada milion razy lepiej na tych felgach i normalnymi lampkami z tyłu. Teraz tajm na stopnie
w germanlookach laminowane progi sa akceptowalne Wiec nie planuje poki co
tak, ale proste bez dodatkowych przetłoczenio - tjuningów . Przeciez to Twoje auto, zrobisz jak zechcesz
to auto zyskało duuużo na wyglądzie!!!! tak jak mówi Łysy, pokusiłbym się o zmianę/modyfikację stopni i będzie git malina!
Stopnie akurat optycznie powiększają glebę, jedynie można się pokusić o takie same, tylko bez przetłoczeń tak czy inaczej jest konsekwentnie
Heh, Pamiętam jak się jarałem tym autem jeszcze dawno temu, jak sam się przymierzałem do kupna garbusa. Jeszcze wtedy chyba była stronka VW Eliminator czy jakoś tak i siedział w nim dość lajtowy 1776cc. Można spokojnie stwierdzić, że Kendy jest jednym z pionierów szybkich VW Aircooled w Polsce

Auto się sporo zmieniło przez te wszystkie lata - ale zdecydowanie na plus Konsekwencja to podstawa Brawo!
rumieniec pokryl lico me

dzieki Ten 1776 z 2001 roku ciagle zyje - zapierd... i to calkiem sprawnie w garbusie Zolwika

k.
Auto śliczne ,mocne ,już z samego wyglądu można wywnioskować żę zapierd.... ,a stopnie to nawet "ujdą w tłumie" ,ale lepiej moim zdaniem by wyglądały ''seryjne'' z carbonu ...
A i jeszcze wg mnie lepiej by wygladal std pas przedniz kratkami. Teraz auto wyglada jakby mialo glopiamine
A i jeszcze wg mnie lepiej by wygladal std pas przedni z kratkami. Teraz auto wyglada jakby mialo glopia mine

Ten 1776 z 2001 roku ciagle zyje - zapierd... i to calkiem sprawnie w garbusie Zolwika

zapierda.. tylko dol i to w dodatku z wciaz moimi glowicami i aparatem zaplonowym
Ale jak Siergiej blok skrecil to nie ruszany od tamtej pory To jeszcze bylo skrecane u Kolca w garazu
Jak ktos chce poczytac wiecej i poogladac to zrobilem strone

http://www.thebuger.com/
Fajna stronka Kendy a jakie masz zawory ? I jaka mocą teraz dysponuje silniczek ?
Git strona
System CMS: Wordpress,
Skórka: Twenty Eleven.

Zgadłem?
Tomek: Zawory 42/37 Moc - tysiac piecset stodziewiecset A na powaznie HGW bo ciagle nie moge sie zebrac i pojechac zmierzyc - ale z drugiej strony po co? Na BMW i Audi starcza az nadto

Rebel: w rzeczy samej - nie mialem juz czasu na programowanie strony po swojemu wiec wzialem gotowca Ale 'skorke' bym podmienil Jak znajde jakas fajna to zrobie zmiane. Wazne ze foty i tresc juz siedzi
[quote="kendy"]Tomek: Zawory 42/37 Moc - tysiac piecset stodziewiecset A na powaznie HGW bo ciagle nie moge sie zebrac i pojechac zmierzyc - ale z drugiej strony po co? quote]

Kurde skąd ja to znam Zbieram sie i dotrzec nie mogę bo cały czas chciałem wydech zmienić przed próbą. Moze na jesień skoczę sprawdzić po prostu tak z ciekawości dla siebie. Ale z tego co sie kiedyś orientowałem to we Wro strasznie dużo sobie wołają za hamownię.

Tomek: Zawory 42/37 Moc - tysiac piecset stodziewiecset A na powaznie HGW bo ciagle nie moge sie zebrac i pojechac zmierzyc - ale z drugiej strony po co? quote]

Kurde skąd ja to znam Zbieram sie i dotrzec nie mogę bo cały czas chciałem wydech zmienić przed próbą. Moze na jesień skoczę sprawdzić po prostu tak z ciekawości dla siebie. Ale z tego co sie kiedyś orientowałem to we Wro strasznie dużo sobie wołają za hamownię.


150 PLN, pewnie przy wiekszej liczbie chetnych daloby sie ponegocjowac lepsza cene.
o no to jeszcze znośnie. Bodajże w tamtym roku pytałem to 300zł wołali. A o której Bujo hamowni mówisz ?
na garbojamie była za darmo
sweet
Copyright (c) 2009 onlyifyouwant | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.