ďťż

VW EMPI 34 EPC Carb Kit, Includes Carbs, Manifolds, Linkages

onlyifyouwant

Jakie jest zdanie o tym zestawie? orientuje sie ? warto zakaldac do 1,6? czy moze dozbierac cos kasy i kupic jakies drla 36 ?


Myślę, że szkoda kasy, lepiej założyć dwugardzielowe gaźniki.
Jak chcesz gazniki mniejsze, niz IDF czy DRLA, to i mniejsze i zupelnie male oryginalne Webery i Dellorto tez istnieja

Nota bene, IDF36 to bardzo ekonomiczna opcja w standardowym 1.6

Juz naprawde czas najwyzszy, by stwierdzic ostatecznie:

EMPI = Endless Missing Power Industry

Myślę, że szkoda kasy, lepiej założyć dwugardzielowe gaźniki.

Marcin, napisz koledze, ile pali dobre 1.6 z dobrymi Weberami na pokladzie



Myślę, że szkoda kasy, lepiej założyć dwugardzielowe gaźniki.

Marcin, napisz koledze, ile pali dobre 1.6 z dobrymi Weberami na pokladzie

W mieście do 10l - nie jazda spacerowa, ale też nie butowanie ciągłe. Ale jazda lewym pasem kusi zawsze Na typowej trasie jeszcze go nie sprawdziłem bo jakoś nie było okazji. Generalnie to jeżdżę nim codziennie, teraz tylko na zimę przerzuciłem się na dupowóz żeby blachę ochronić przed solą...
Sokol a za ile możesz taki zestaw zakupić w Anglii?
okolo 300 funtow... ale moze cos innego wyszepram

np

http://www.ebay.co.uk/itm/pair-weber-40DCNF-gene-berg-manifolds-K-N-filters-suit-VW-beetle-kit-air-cooled-/160727617050?_trksid=p4340.m1374&_trkparms=algo%3DPI.WATCH%26its%3DC%252BS%26itu%3DUCC%26otn%3D5%26ps%3D63%26clkid%3D6236542600232220175
Wow, DCNFy to mega klasyka! Rzadka sprawa - używane w mniej wyczesanych silnikach niż te na IDA, ale generalnie często montowane w latach 60tych i 70tych zanim 'odkryto' IDF-y
Daniel d.bois w swoim 1776 zminil webery 36 na solexy i sobie chwali te zamiane
To prawda, ale też biorę poprawkę na to, że zmieniłem stare gaźniki, z różnymi patentami, pamiętającymi czasy warsztatu eurocompanii, na wyjęte z pudełka, nad którymi oczywiście też trzeba było popracować.
Więc zmiana subiektywnie jest na ok.

W pierwszym podejściu moje 1600 na weberach IDF miało wir w baku. Po roku walki udało się w miarę dojść z nimi do ładu (ok 9,5 l w trasie i 10 - 12 l po mieście).

Przełożenie na osiągi zapewne jest, ale jest na tyle niewielkie, że przy moich założeniach co do tego garba, jest to zupełnie pomijalne. Przy czym jazda na solexach jest odczuwalna na korzyść jeśli chodzi o spalanie i kulturę pracy - ale to ostatnie też subiektywne (co kto lubi)

A jak bym miał teraz coś wybierać, raczej zdecydowałbym się na zupełnie inne gaźniki i zupełnie inną pojemność. Ale to pieśn przyszłości.
Taaa... 2276 IDA
a moze dwa kadrony?

Taaa... 2276 IDA

No właśnie coś w klimacie saturday night special
Ale to już w innym samochodzie.


kadrony... ktos mial stycznosc?
AJ Simms potrafi wycisnąć z nich sporo mocy. na lowbugget.com jest info, ale się trzeba przedzierać - straszny bałagan.
Copyright (c) 2009 onlyifyouwant | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.