Głowice vw garbusa
onlyifyouwant
Witamczy wiecie z jakiego stopu metalu (niemetalu) sa głowice garbusowe?? chciałem napawac okolice kanałów dolotowych ale nie bardzo to idzie.
spawarka TIG AC/DC.
Do tej pory byłem przekonany, że to ALU, ale może mnie kto¶ z błędu wyprowadzi.
Swoj± drog± napawanie w okolicach dolotu? A co szykujesz?
Pochwal się
Do tej pory byłem przekonany, że to ALU, ale może mnie kto¶ z błędu wyprowadzi.
Swoj± drog± napawanie w okolicach dolotu? A co szykujesz?
Pochwal się
Głowice sa aluminiowe ale z jakas domieszka tylko nie wiem jaka....podczas spawania wychodzi straszny żużel z porami
a co do silnika to składam 74x94 na podwójnych dellorto 45
Witam
czy wiecie z jakiego stopu metalu (niemetalu) sa głowice garbusowe?? chciałem napawac okolice kanałów dolotowych ale nie bardzo to idzie.
spawarka TIG AC/DC.
To nie jest takie hop-siup...
Stop dla kazdego modelu glowicy jest inny, a producentow danego modelu jeszcze wiecej
Jakim sprzetem do spawania dysponujesz?
SPAWARKA TIG AC DC VIS 210 ,spawałem juz skrzynie biegów,głowce ale te garbusowskie strasznie poruja próbowałem zmieniac mieszanke gazu moze to wina drutu....
głowice sa produkcji MEXICO moze ktos juz spawał takie głowice na forum?
Miałem tak samo jak chciałem spawać dzwon od t3 skrzyni. Nie da rady tego pospawać.
To amelinium, nie pomalujesz...
A tak serio, ciekawy temat, ale niestety jeszcze przeze mnie w ogóle nie eksplorowany, więc mimo najszczerszych chęci - nie umiem pomóc.
Fajnie byłoby, gdyby kto¶, kto¶, kto się zna ten temat rozwin±ł, bo to bardzo przydatna wiedza. Porty w seryjnych głowicach bardzo trudno ekstremalnie 'wyprostować' bez nadspawania. A aftermarketowe głowy to jednak duży wydatek.