[S] PRO STOCK
onlyifyouwant
Trafił się świetny model i będzie na sprzedaż.Na razie muszę go umyć i wyczyścić,efekt 5letniego leżakowania.Potem sprawdzę co w nim czycha.Myślę zę do 2ch tygodni opiszę go dokładnie i podam cenę.Na wstępie powiem że jest bardzo lekki,w 100% rozbieralny aż do ramy, świetny dostęp do każdego miejsca w aucie.Chamulce WILWOOD i AXLE WILWOOD.Bardzo duży intercooler zamontowany pod dachem.Model ten miał skrzynie z porsche 911 i typ 4 z podwójnym turbo.Kilka lat temu uzyskał najlepszy czas w europie w klasie turbo.Aktualnie będzie do sprzedania bez silnika i skrzyni.Jest dłuższy od normalnego garba o około 40 cm.[IMG]http
a na razie:)
fajności Przez telefon nie wyglądał tak fajnie
fajności Przez telefon nie wyglądał tak fajnie
Aż żal się go pozbywać .Gdy się przymierzylem za stery,to już byłem co najmniej o dwie sekundy szybszy w mojej głowie :)no ale co zrobić gdy fundusze nie puszczają?odkrylem wspaniała wajche do wypuszczania spadochronu:)
A więc tak po kolei
-rozebranie garba do ramy 15min w dwie osoby
wraz z odkręceniem dachu i ściągnięciem
-wszystkie panele są montowane na zapinkach sportowych "nie znam ich fachowej nazwy"
-całe orurowanie nie ma żadnych pęknięć lub innych uszkodzeń 100% profeski.spawy wyglądają na mocne i eleganckie.
-nie znam szczegułów tego auta ale zostało zbudowane w szwecji przez profesjonalną firmę,nie pamiętam nazwy wykonawcy ale mogę się dowiedzieć
-
Dach normalny ze stali, trzy podwójne wloty do intercoolera
-przednia szyba plexi przynitowana
-mocowany na 8 śrub
-pęknięcia lakieru nic poważnego
-mocno odchudzony
-pęknięcie szpachli przy tylnym grillu,szpachla nadaje opływ po między dachem a tylnią klapą,nie jest to prostowanie blachy
-lewa strona
-prawa strona z pęknięciem
-Tylna klapa fiberglass montowana na zapinki
-
-
-Tylne błotniki fiberglass montowane na zapinki
-
-
Tylny grill metalowy montowany na zapinki
-
Spoiler blacha,montowany na zapinki
-
-
-Prawe drzwi,fiberglass zamykane na zapinki bez mechanizmu zamka
-szyba plexi nitowana
-
-
-Lewe drzwi fiberglass zamykane mechanizmem zamka,szyba plexi nitowana
-zerwane bolce przy zawiasach,kompletne do wspawania
-
-
-Pokrywa przednia fiberglass,montowana na zapinki
-pęknięta z przodu znitowana nie za ładnie ale prosta sprawa do zalaminowania na nowo
-
-
-Tylna i boczne szyby plexi montowane na zapinki
-
-
-
-Przezajefajne felgi w super stanie,niewiarygodnie lekkie
-wymagają jedynie wypastowania,i można się przejrzeć w nich
-opony już są niezbyt dobre spękane może jeszcze z przednich coś by było ,MH z przodu i Firestone tył
-
-
-
-
-Super chamulce WILLWOD w pełni sprawne jedynie tarcze przyśniedziały ale to normalne
-
-
-Siedzenie COBRA w dobrym stanie poszycie na dupie poprzecierane
-
-Przednie amortyzatory KONI
-
-Tylne amory nie znam wyglądają na pełną profeske i w pełni regulowane
-
-
-
-
-
Wachacze tył pro:)
-
-
-Kierownica MOMO mała, blokowana zawleczką
-
-
-
-
-Awaryjny wyłącznik prądu zew.i wew.
-
-
-Intercooler
-
-
-Panele przód,montowane na zapinki
-
-
-
-Panele wew. firewall,montowane na zapinki
-
-
-Panele chlapaczy montowane na zapinki
-
-Chamulec ręczny hydrauliczny
-
-Chamulce są tylko na tył osobna pompka na nożny i osobna na ręczny
-Jest jeszcze pare ciekawych żeczy w aucie ale teraz już nie mam czasu opisywać
-Jedną jest zbiorniczek z pompka elektryczną na jakiś środek na koła dla lepszej przyczepności, taki hardtrick:)
pare zdjęć ogółem
-
Wrazie jakichkolwiek pytań pisać śmiało-
-CENA za całość od 12000zł do 14000zł do omówienia,chodzi o transport itp.i w ogóle warto pogadać
Bez kół i hamulcy tzn.tyl zaciski i tarcze.cala reszta 8000zl