Czystosc klatek
onlyifyouwant
W F2 stan klatki jest naprawde kiepski, ja jestem generalnie wyluzowany, natomiast stan tej klatki jest taki jakby pol mieszkan jeszcze nawet zaczeta nie byla:) Farba na posadzce, schodzach itp plus wszystko wyswinione na maksa.Czy wiecie jaka jest czestosc czyszczenia klatek w 3 etapie?
Byłam ostatnio w budynku F2 i faktycznie stan klatek pozostawia wiele do życzenia. Nie mam pewności czy te klatki na chwilę obecna są wogólne sprzątane.
Wczoraj była Pani i wysprzątała pobieżnie klatkę G2. więc pewnie jest firma , która o to ma dbać. Z tym, że to jest cały czas budowa, więc nie możemy oczekiwać za wiele. Pierwsze dwa trzy miesiące takie będą niestety.
Dowiedziałem się, że za posprzątanie klatek odpowiadać będzie zarządca. Będą one stopniowo sprzątane, ale pewnie przez jakiś czas będą brudne, bo część mieszkań ludzie wykańczają na własną rękę.
chyba calkiem spora czesc
Witam,
Przerabiałem ten temat jakis tydzien temu. Za czystosc odpowiada firma NCC (czy jakos tak). Nie che sie czepiac, ale wydaje mi sie, ze nawet mimo remontow itd. powinno byc w miare czysto. Budynki sa oddane do uzytku i (chyba) placimy juz za sprzatnie. Rozumiem pewne niedogodnoisci zwiazane z remontami, ale dlaczego mam mieszkac w brudzie ?
Witam,
Przerabiałem ten temat jakis tydzien temu. Za czystosc odpowiada firma NCC (czy jakos tak). Nie che sie czepiac, ale wydaje mi sie, ze nawet mimo remontow itd. powinno byc w miare czysto. Budynki sa oddane do uzytku i (chyba) placimy juz za sprzatnie. Rozumiem pewne niedogodnoisci zwiazane z remontami, ale dlaczego mam mieszkac w brudzie ?
Słusznie, podzielam zdanie "przedmówcy". Niestety w dzisiejszych czasch jest tak, że jeśli już mamy za coś płacić to nawet jeżeli są remonty i firma nie widzi zasadności sprzątania - bo i tak się nabrudzi, to wydaje mi się, że do tego momentu NCC nie powinno pobierać opłat za tego typu czynności. Myślę, że na zebraniu z zarządcą trzeba będzie postawić jasne warunki. Zawsze wspólnota może zmienić zarządcę jeśli nie będzie można dojść do porozumienia.
Właśnie tak wtracając się w temat płatności to czy orientujecie się ile będzie wynosil miesięczny czynsz ? zostaliście juz jakoś o tym poinformowani? placiliscie juz cos ? dnia Pon 11:08, 02 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Dostaliśmy kartkę z opłatami. Wszystko w zależności od powierzchni mieszkania, bo opłata za zarządzanie jest zależna od metra kwadratowego.
a jeśli mogę spytac to ile u Was wyszlo ? ja będę miała mieszkanie 40 m2 i zastanawia mnie jakie wyjdą opłaty.
Jeżeli ktoś ma dostęp do tej kartki to najlepszy będzie skan. Ja niestety obecnie nie posiadam dostępu do skanera.
1. Opłata eksploatacyjna: 2,35 zł/m2 (wg powierzchni użytkowej lokalu i pomieszczeń przynależnych)
2. Centralne ogrzewanie i ciepła woda - opłata stała: 0,80 zł/m2 (wg. powierzchni użytkowej lokalu)
3. Zimna woda i kanalizacja: 9,55 zł/m3
4. Ciepła woda - opłata zmienna wg. użycia 25,00 zł/m3 (zimna woda plus podgrzewanie)
5. Centralne ogrzewanie opłata zmienna wg. zużycia: 47,53 zł/GJ
6. Wywóz odpadów innych niż komunalne (odpady poremontowe): 25 zł/lokal
7. Wywóz odpadów komunalnych: stawka naliczana zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Krakowa w zależności od ilości osób zamieszkujących w lokalu (po podstawieniu kontenerów na odpady segregowane)
Miejsce postojowe w garażu:
Opłata eksploatacyjna 1,40 zł/m2 (wg. powierzchni użytkowej udziału w garażu)
Miejsca postojowe na terenie zewnętrznym:
Opłata eksploatacyjna: 0,30 zł/m2 (wg. przyjętej powierzchni miejsca postojowego 11,5 m2)
Wracając jeszcze do tematu sprzątania. Ja rozumuje w następujący sposób: Jeśli przy przeprowadzce, remoncie itd nabrudzę to powinienem to posprzątać .. jeśli przy remoncie/przeprowadzce itd mój sąsiad nabrudzi na klatce, to oczekiwałbym od niego, że po sobie posprząta. Jeśli ATAL nabrudził na klatce w której mieszkam .. to .. mam się godzić i mieszkać w brudzie ?
Może jestem trochę złośliwy, ale to też przez inne spięcia jakie miałem z ATALEM ...
PS. Podobna sprawa była gdy się wprowadziłem (jako jedne z pierwszych) ze światłem .. na klatce było ciemno .. dlaczego ? domyślam się, że oszczędność .. skoro (prawie) nikt nie mieszka to po co płacić ?
Złośliwością jest wyrzucanie gdzie popadnie opakowań po nowych sprzętach agd np. opakowania po czajniku przy wiacie śmietnikowej przy placu zabaw, styropianowe zabezpieczenia z innych sprzętów rozrzucane gdzie popadnie... to też robi pewnie Atal bo przecież oszczędza na wszystkim czym się da...
Problemem są te kontenery, bo zapełniają się w moment i wszystko z nich wywiewa. W poniedziałek wymienili na puste a dzisiaj już są znowu kopiaste. Mam nadzieje, że nie będą czekać z nimi znowu do poniedziałku.
1. Dostał Ktoś już prognozę za prąd? (odczyty już były).
2. Klatki nadal brudne...
3. Czy domofony gdzieś działają?
AD1. My jak coś już dostaliśmy prognozę z Taurona
Ad.3 U mnie domofon działał od dawna.
Gorący apel do wszystkich mieszkańców, a zwłaszcza mieszkańców mieszkań na parterze:
zaobserwujcie Panie sprzątające - ponieważ byłam świadkiem jak w piątek "Pani" wylała całe wiadro brudnej wody z wiadra (pewnie z chemią gospodarczą) wprost do ogródka sąsiadów - ZGROZA - do kratki ściekowej było za daleko???