ďťż

Statystyki czyli co do czego:D

onlyifyouwant

Statystyki czyli co do czego:D
napisany przez Aigel El Amir

to temat głównie dla początkujących klanowiczów, ale może i starsi gracze dowiedzą się czegoś czego nie byli pewni

zręczność- odpowiada za 1/2 siły obrażeń zadawanych łukiem, oraz wpływa na szansę trafienia przeciwnika i szansę uniku przed ciosem przeciwnika

siła- odpowiada za siłę ataku bronią białą i 1/2 siły ataku łukiem, od siły zależy tesh ile wydobędziesz surowców w górach, kopalniach itp.

szybkość- odpowiada za to jak często postać wyprowadza ataki

wytrzymałość- odpowiada za odporność na ciosy przeciwnika, pkt życia i maksymalną ilość ciosów/uników w walce

inteligencja- wpływa na obrażenia zadawane czarami, od inteligencj zależy też ile zbierzesz ziół w lesie i jakie będziesz miał plony z farmy

siła woli- odpowiada za odporność na ciosy jeśli postać używa czarów

unik- zwiększa szansę na unik przed ciosem przeciwnika

walka bronią, strzelectwo, rzucanie czarów- odpowiada za prawdopodobieństwo ciosu krytycznego czyli:
"xxx atakuje yyy jednym potężnym ciosem i zabija go (0 zostało)"
od rzucania czarów zależy jeszcze szansa że zaklęcie nam nie wyjdzie (im mniejsze rzucanie czarów tym większa szansa błędu)

kowalstwo, stolarstwo, alchemia- wpływa na prawdopodobieństwo wykonania wyrobu i ewentualny bonus

dowodzenie- za każde 1.00 dowodzenia możemy dodać premię w strażnicy

wzory na obrażenia:

w walce 2 łuczników
1/2 zręczności + 1/2 siły + bonus łuku + bonus strzały atakującego - wytrzymałość + bonus zbroi broniącego się

w walce 2 szermierzy (broń biała)
siła + bonus broni atakującego - wytrzymałość + bonus zbroi broniącego (dochodzi jeszcze możliwość użycia tarczy, ale nie wiem jak z tym jest)

w walce 2 magów
inteligencja + bonus czaru + bonus różdżki atakującego- siła woli + bonus czaru + bonus różdżki broniącego

co do wytrzymałości to jeśli mamy np. 5 wytrzymałości i walczymy bronią na 1 level to możemy w walce wyprowadzić maks. 5 ciosów
wzór:
wytrzymałość : (podzielić na) poziom broni
podobnie jest z unikami tylku tu w grę wchodzi zbroja

teraz rzemieślnik
wzór
umiejętność (kowalstwo, stolarstwo) : (podzielić na) poziom wykonywanej broni

jeśli wynik wyjdzie mniej niż 1 to jest to szansa na wykonanie wyrobu w procentach

kolejny wzór

umiejętność - poziom broni

jeśli wynik wyjdzie dodatni to równowartość wyniku będzie dodawana do bonusu początkowego jeśli chodzi o siłę i wytrzymałość rzeczy, jeśli chodzi o szybkość i zręczność to wtedy dodaje się do 0
każda broń ma maksymalny bonus i wtedy nic nie da że mamy więcej umiejętności

uff, ale się rozpisałem mam nadzieje że komuś to się przyda


Ooo popatrzcie, jakie ciekawe rzeczy... *notuje sobie coś na nadgarstku*
Nie wiedziałam... xD
Copyright (c) 2009 onlyifyouwant | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.