brown 1300
onlyifyouwant
witam tak jak pisałem wstawiam zdjęcia.Taki został kupiony ponad rok temu z zewnąrz nawet nawet ale jak został rozebrany to się wtedy okazało ile jest do roboty..[img]
Uploaded with ImageShack.us[/img]
Atak wygląda dzisiaj.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Zapomniałem dzięki serdeczne dla Qcyka za podpowiedz o zdjeciach.
nie ma za co - auto wygląda na dopracowane ze szczegółami , jaka wysokość z przodu? na lawecie wygląda na seryjne.
Wdech z tyłu masz bug packa, hideout'a?
Przód jest obniżony jakieś pięć centymetrów a tył standard
Tak jak zauwarzyłeś wydech Hide out jest dosyć cichy do jazdy po mieście
Tak jak zauwarzyłeś wydech Hide out jest dosyć cichy do jazdy po mieście
ma jeszcze jedna zaletę - przy obniżonym garbie nie zahaczysz o krawężnik
Robiłeś jakieś dodatkowe mocowania skrzyni? jak auto zachowuje się na zakrętach?
wrzuć jeszcze kilka fotek z remontu - to zawsze jest ciekawe
Witam parę zdjęć z przed remontu i w czasie.Rozebrany cały wymienione płaty podłogi,wszystkie amortyzatory,puma zamiast rurowiska,nadkola przód,cała tapicerka wraz z podsufitką,obydwa całe przednie boki i jeden tylni,i wiele innych drobnostek.
Silnik jest cały nowy i przy okazji podziękowania dla Kuby z garbusów.pl za części i motor.
Silnik ma przejechane narazie 700 km jest na dotarciu ale nie mam jeszcze spiętej skrzyni będe to musiał zrobić myślałem by kupić mocowanie od Kendiego np.
Uploaded with ImageShack.us
ny
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/847/img4564e.jpg/][/URL]
Dobra robota :] gdzie można zobaczyć Twoje auto na żywo?
Mieszkam w Warszawie w Wesołej nawet niedaleko Czarka z Wesołej.Daj cynę kiedy to możemy się dzieś spotkać w Wawie.
Będę kilka dni w Sulejówku między świętami a Sylwestrem, wiec będzie okazja, jak nie to wcześniej podjadę
Ok.Jak będziesz jechał to daj znaka.
Jeszcze dwie foty całości.
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/835/20111211060.jpg/][/URL]
świetny kolor:)
kolor na prawdę pyszny, jeszcze trochę nos w dół i jeszcze lepiej by się prezentował
Panowie dałem tyle ile mogłem niżej nie wiadę do garażu ,wjazd mam pod kątem i będę obcierał nosem . I tak musiałem obciąć końcówkę wydechu bo obcierała przy wjeżdzie.
Podaj do siebie jakiś nr tel Albo wpadnij jutro pod Tesco w Sulejówku na stoisko z fajerwerkami, będzie tez Paweł, syn Czarka z wesołej , pogadamy sobie
Jedyne co mi nie pasuje to felgi:) Ale ogólnie to git:)
Sorki dopiero teraz przeczytałem. Mój nr. 601 48 44 27
Zgadzam się z Cudakiem w całej rozciągłości:) Zajebista fura Musimy się jakoś spotkać i pogadać na żywo przy najbliższej okazji. Nasz klub częściej się widuje na żywo niż na forum. Przyznam, że to moja pierwsza wizyta na forum od bardzo dawna, a z chłopakami widuje się regularnie. Felgi zdradzają najprawdopodobniej fakt, ze zaczynałeś przygodę z garbami mniej więcej w tym czasie co ja - wtedy właśnie chromowane mangelsy to był szyk Teraz z tym wszystkim, co już wiem, to podobają mi się zdecydowanie mniej - głównie ze względu na masę i fakt, że one raczej są pomyślane do aut terenowych, a nie do drag'u.
Wiem fele nie są gustowne ale takie miałem i szkoda wywalić jak zaoszczędze trochę grosza to napewno wymienie. Oczywiście podobają mi się Center Liny ale pare zyla kosztują może kiedyś.
Jeśli mogę wtrącić dwa słowa ,moim zdaniem dopełnieniem felg są gumy ,dla tego dla mnie te felgi dają radę w 100% tylko odpowiednie kapcie trzeba zastosować np: z tyłu z białymi napisami o wysokim profilu a z przodu węższe .....
Panowie przod mam 175/65 a tyl mam 195/65 myśle ze przod powinien być 165/65 lub 60 ale to moje zdanie a jak wy myślicie.Pozdrowka
zważ na to że 165/65 to już niski profil, jeździłem na takim, a 60 to już powoli dla garba za nisko. to moja opinia
osobiście mam 155/70 na 4,5J z przodu i 195/65 na 5,5J z tyłu, ale docelowo będzie 165/65 na 5,5 z przodu i 195/65 na 6J z tyłu
jak dla mnie profil 70-80 na tyle przy tych obręczach wyglądał by wyśmienicie.....
Jeśli chodzi o opony, to ja jestem (pewnie jako jedyny tutaj) absolutnym tradycjonalistą.
Jestem zwolennikiem opon pełnoprofilowych w układzie:
wąski przód - szerszy tył.
Ja wzorowałem się na szybkich ulicznych VW z lat 70tych w Kalifornii i mam 135/80 z przodu i 165/80 z tyłu.
Wtedy nie było niskoprofilówek i moim skromnym zdaniem - wyraźnie niski profil pasuje do podrasowanej hondy dużo bardziej niż do hot-rod'owanego garba.
Tak samo uważam, że zakładanie opon rzędu 205 na tył, jeśli nie ma się do dyspozycji przynajmniej 180-200KM i zbudowanej, wytrzymałej skrzyni nie ma żadnego (poza wyglądem) racjonalnego sensu - większe opory toczenia, większe siły przenoszone na skrzynię podczas startu na 1/4 (duże ryzyko awarii) i większa masa kół napędowych. W sumie chyba nie po to buduje się się mocny silnik za gruba kasę, żeby przez 'stajlowe' zagrywki mieć ograniczoną możliwość korzystania z tej mocy.
A tak już całkiem poważnie - średnica tylnego koła ma dość istotny wpływ na przełożenia...
Generalnie polecam:
http://www.shining-wit.net/rick/buggy/design/transmission/
http://www.rimsntires.com/specs.jsp
racja racja, ale na ulicę to na tył poniżej 195 szerokości bym nie dawał chyba że bym jeżdził bardzo zachowawczo czego robić nie umiem
Rebel na ulicy tez ciezko jeździć na 135mm z przodu mam na myśli sprawne hamowanie
Qrde, wszyscy mi mówią, że to takie niefajne te 135, a sami nie próbowali
To jest mit, Panowie. Hamuje i skręca i się prowadzi. I to nawet nieźle, to przecież 1302 - gwinty na przodzie i IRS na tyle.
Skoro się jeszcze zabiłem, to chyba jest wystarczająco dobrze
Ja również posiadam 135 z przodu na 4J feldze i z tyłu 155SR15 rowniez na feldze 4J i nie nażekam na drogach na jakiekolwiek przeszkody.
Panowie niestety tych Modularów nie robią węższych niż 6" pewnie wyglądało by to głupio z gumą 145 lub 135 , myślę że 155 to minimum. Poza tym te fele ważą 11 kg bez gumy , ciężkie są. Będą do wymiany może jak będzie spływ gotówki lub wygram w lotto albo jakiś spadek.
Ja mam 135tki na feldze 5.5 wygląda kozak i wcale nie jest zbyt naciągnięta.
http://img11.imageshack.us/img11/6835/img0169gks.jpg
http://img401.imageshack.us/img401/1644/11371215.jpg
http://img820.imageshack.us/img820/1997/69338794.jpg dnia Pon 18:04, 09 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Wygląda to naprawde super ale i fele są super Jak zmienie felgi to myślę że zmienie i gumy. Narazie i tak docieram motor więc nie poszaleje. A tak przy okazji to do ilu trzeba docierać mam przejechane 900 kilometrów. Dzięki za odpowiedz.
kolego minimum 2500km
I nie zapomnij wymienić co najmniej dwa razy olej wraz z filtrem:)
Dzięki za szybką odpowiedz. Teraz będę wymieniał olej po 900 czy też i filt czy można póżniej. I czy po pierwszej wymianie można już go sprawdzić na hamowni.
U mnie wyglądało to tak.
Wstępnie dotarł go bestya,zanim został zainstalowany do garba.Po czym zrzucenie oleju i filtra.Przy czym filtry nie muszą być jakieś super ,ale olej owszem.
Następnie po około kilkuset kilometrów powtórka,olej i filter.Można było wówczas zauważyć w oleju mikro drobinki opiłek mieniły się jak lakier metaliczny.
Po około 2000 km jeszcze raz olej i filter.wyglądał już czyściej.
Później jak kto woli,ja wymieniłem olej i filter jeszcze raz przy 3500km.Filter już na lepszy model.I w sumie wtedy dopiero zacząłem nim trochę bardziej szarpać,co raz więcej i więcej:)Do tego momentu raczej starałem się nie przekraczać 4000 rpm.Na temperaturę oleju bacznie zwracać uwagę
Dzięki za szybką odpowiedz. Teraz będę wymieniał olej po 900 czy też i filt czy można póżniej. I czy po pierwszej wymianie można już go sprawdzić na hamowni.
hamownia to mega wpierdol dla silnika wiec daj mu jeszcze troszkę czasu
Dzięki za szybką odpowiedz. Teraz będę wymieniał olej po 900 czy też i filt czy można póżniej. I czy po pierwszej wymianie można już go sprawdzić na hamowni.
hamownia to mega wpierdol dla silnika wiec daj mu jeszcze troszkę czasu
hamownia przynajmniej po 5.000 km.
ja do 5.000 wymieniałem olej chyba 4 lub 5 razy:)
i co do gum, chyba nie wbiłbym 155 na 6" felgę... ja miałem na 5,5 i to już dla mnie był maks. Ja najmniej wbiłbym 165. 6" na przód to na prawdę sporo.