ďťż

chłodnica oleju

onlyifyouwant

seryjna nie daje rady,więc się zastanawiam nad dodatkową z elektrycznym wentylatorem , tylko nie wiem ''z czym to się je''....tzn.jakie jest sterowanie wentylatora(może nie ma w ogóle) jaką dobrać wielkość ,przewody ,adapter itp. gdyby ktoś zechciał mnie oświecić


nie ma nic wielkiego jakby co zapraszam do mnie chętnie CI takowy system zamontuje
a takie rozwiązanie ? http://moto.allegro.pl/podstawka-pod-filtr-oleju-mocal-3-4-unf-termostat-i1363001527.html + jakaś chłodnica (widziałem parę za śmieszne pieniądze na allegro np.od pajero) + wentylatorek (allegro/szrot ) + ewentualnie włącznik http://www.rallyshop.pl/index.php?d=szukaj&szukaj=wentylator&szukaj_opis=1&pg=3
.... panowie po co jest ta czarna śróbka w adapterze do filtra???? http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalog/product_info.php?cPath=113_167_172&products_id=1847


Jakaś regulacja może?
może...ale jeśli to jest tylko zaślepka ,to może da radę tam wkręcić czujnik temp.oleju?

może...ale jeśli to jest tylko zaślepka ,to może da radę tam wkręcić czujnik temp.oleju?

jest to prawdopodobnie zaslepka zaworu przelewowego - zabezpieczenie przed przed nadmiernym wzrostem cisnienia w filtrze przy zimnym oleju.
Watpie zeby to byl bypass. Za niska cena za pompe, filtr i zeby jeszcze byl bypass. Mysle ze to zwykla zaslepka zeby sobie wkrecic 'cos'
też tak myślę, zamiast broka dali zaślepkę otworu tehnologicznego. ale najłatwiej wykręcić ostroznie i sprawdzić.

cena faktycznie mega niska patrząc na ceny samych dekli stalowych z zaworami czy to gene berg czy to vwspeedshop nie mówiąc o CSP.
Copyright (c) 2009 onlyifyouwant | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.