Układ paliwowy
onlyifyouwant
WitamJa wyglada u was układ paliwowy do gazników dellorto 40,45 itd. ??
od baku paliwa az po same gaziory:)
Konkretnie chodzi mi o przewody jakie srednice jaka pompka marka itd i czy dajecie jakies przewody zwrotne do baku??
napiszcie jak to u was wyglada:D
Znalazłem rurki miedziane w otulinie 8mm czy nie beda za małe?
pozdrawiam
bak-> filtr paliwa -> pompa paliwa przy samym baku (chyba że jest to pompa ciągnąca nie pchająca) -> trójnik -> gaźniki.
Przewody paliwowe seryjne dadzą radę, mozesz dać też 6 lub 8mm.
przez auto w nierdzewnym lub miedzianym potem gumowy dobrej jakości może być w oplocie stalowym.
Co do pompy to CB Performance 3,5 PS(rotacyjna pchająca) lub jakakolwiek inna np Facet ale tez rotacyjna.
Jesli potrzebujesz czegokolwiek zapraszam na www.quickstickvw.com mam bardzo dobre Niemieckie pompy pchające do zabudowy pod bakiem idealne do garba czy ogórka.
Co do powrotów to nie robisz tego chyba że masz regulator paliwa.
http://allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-3-e30-316i-318i-320i-325i-nowa-i3064344873.html
Cisnienie 3,5 bara
czy taka pompa by sie nadawała??
bak bedzie nie seryjny.aluminiowy spawany,czy zastosowac jakis kranik zabezpieczajacy zaraz po wyjciu z baku?
przewody kupie miedziane z oplocie gumowym 8mm x5m powinno starczyc:d
Jak robisz wtrysk paliwa to wystarczy... 3,5 Bara!!!
Ty potrzebujesz 3,5-5,5 PSI to około 0,3 Bar jeśli masz gaźniki.
kranik ogólnie nie jest wymagany ale możesz użyć jak bardzo chcesz.
Moja pomyłka:D
w jakiej cenie sa takie pompy i z jakiego samochodu mozna zastosowac??
Cześć wszystkim na forum. Pozwolę sobie na podłączenie się do tematu.
Czy ktoś z Was mógłby wrzucić zdjęcie jak ma poprowadzone przewody paliwowe z przodu na wysokości przedniego zawieszenia? Nie mówię o tych w tunelu. Przygotowuję samochód do większego silnika i jestem na etapie zwiększania przekroju układu paliwowego, a niestety nie mam od kogo podejrzeć.
Czy razem z elektryczną pompą paliwa używacie przekaźnika? Na sambie jest całkiem obszerny temat, ale przekaźnik o którym dyskutują u nas jest niedostępny. Może jakiś inny?
PozdroVWienia!
z baku wychodzi przewód w dół, do ściany grodziowej przymocowana pompa z filtrem i kawałek dalej wejście w tunel.
ja do pompy nie dawałem przekaźnika i nie ma problemu (mam oddzielny włącznik po stacyjce).
przewody mam zmienione na większą średnicę, ale nie pamiętam już na jaką
po wyjściu miedzianego przewodu z budy (w stronę komory) mam już wszystko na złączkach i przewodach gumowych w oplocie.
pompa cb tak jak Tyka pisze, sprawuje się bez zarzutu.
Czyli stacyjka --> zapłon --> włącznik --> pompa ?
W którym miejscu należy wpiąć bezpiecznik?
Ja mam pompę niezależnie od kluczyka, w sensie mogę włączyć pompowanie nawet bez zapłonu.
Ja mam pompę niezależnie od kluczyka, w sensie mogę włączyć pompowanie nawet bez zapłonu.
tez tak miałem ale zdarzało mi sie zapominać włączyć