ďťż

UGANA 2

onlyifyouwant

Proponowany termin 13 Września.
WOJNA W UGANIE 2
Tło Historyczne
UGANA znajduje się w południowo zachodniej części Afryki z dostępem do Oceanu Atlantyckiego. Państwo słabo rozwinięte gospodarczo z małym przemysłem i średnio rozwiniętym rolnictwem. Państwo to posiada duże zasoby(w tym 4 kopalnie w tym 3złota i jedna srebra działające legalnie)l. W UGANIE kwitnie przemyt i produkcja narkotyków. Państwo składa się z 7 dużych miast. Od 30 lat Państwem rządzi gen.AL-Amin despota i szaleniec który zniewolił własny naród a każdy bunt przeciwko jego rządom jest krwawo stłumiony. I właśnie od miesiąca w UGANIE trwa wojna domowa miedzy Rebeliantami którym pomagają opłacani Najemnicy walcząc w ramie w ramie z wojskami AL.-Amina i jego poplecznikami.
STRONY KONFLIKTU
Wojska AL.-Amina 20 lub więcej,
Rebelianci 10 osób lub więcej,
Najemnicy od 5-6 osób lub więcej
CZAS REALIZACJI
Cała rozgrywka będzie trwała 6godz,(nie wliczając 2 przerw po 30min) podzielona na 3 etapy po 2 godz.
MIEJSCE ROZGRYWKI
Miejsce rozgrywki podzielona jest na 7 miast i jedną bazę którą musi założyć grupa Najemników. Dodatkowo są 3 Kopalnie ZŁOTA i jedna Kopalnia Srebra. Cztery Szpitale, 3 Lotniska , 1 Fabryka Amunicji ,1 Więzienie i 3 RESPY.
WARUNKI ZWYCIĘSTWA – WOJSK AL.-Amina
Warunkami Zwycięstwa Wojsk AL.-Amina jest utrzymanie wszystkich miast(za każde miasto są punkty) pod swoją kontrolą. Dodatkowo Wojsko może wykonywać zadania poboczne za które mogą otrzymać dodatkowe punkty.
WARUNKI ZWYCIĘSTWA- REBELIANTÓW i NAJEMNIKÓW
Warunkami Zwycięstwa Rebeliantów i Najemników jest zdobycie jak największej ilości miast(za każde miasto są punkty). Dodatkowo Rebelianci i Najemnicy mogą wykonywać zadania poboczne za które mogą otrzymać dodatkowe punkty.
ROZGRYWKA
W każdym z Miast znajduję się zamknięta skrzynka w której schowane są pieniądze, amunicja, bandaże itd. Dodatkowo są 4 kopalnię w których są ukryte pakunki oznaczające grudki złota i srebra. Na początku rozgrywki każda ze stron losuje z jaką ilością pieniędzy zaczynają grę. Każda ze stron ma inne proporcję podczas losowania. Na początku rozgrywki Rebelianci maja 1 miasto pod swoja kontrolą, pozostałe 6 miast jest kontrolowana przez Wojska AL.-Amina.

MIASTA
Na początku rozgrywki Rebelianci maja 1 miasto pod swoja kontrolą, pozostałe 6 miast jest kontrolowana przez Wojska AL.-Amina.
PUNKTACJA
1-MOGADISZ (STOLICA) –za utrzymanie przez którą ze strona do końca rozgrywki otrzymuje 2 PUNKTY
2- KAPSZTAD –za utrzymanie przez którą ze stron do końca rozgrywki otrzymuję 1 PUNKT,
3- TRYPOLIS – za utrzymanie przez którą ze stron do końca rozgrywki otrzymuję 1 PUNKT,
4- DAKAR – za utrzymanie przez którą ze stron do końca rozgrywki otrzymuje 1 PUNKT,
5- KINSZASA –za utrzymanie przez którą ze stron do końca rozgrywki otrzymuje 1 PUNKT,
6- JOHANNESBURG –za utrzymanie przez którą ze stron do końca rozgrywki otrzymuje 1 PUNKT,
7- CASABLANCA –za utrzymanie przez którą ze stron do końca rozgrywki otrzymuje 1 PUNKT,
PODATKI
Za każde z Miast co godzinę naliczane są podatki:
1-MOGADISZ podatek naliczany co godzinę 1400$
2-KAPSZTAD podatek naliczany co godzinę 1000$
3-TRYPOLIS podatek naliczany co godzinę 1000$
4-DAKAR podatek naliczany co godzinę 800$
5-KINSZASA podatek naliczany co godzinę 800$
6-JOHANNESBURG podatek naliczany co godzinę 600$
7-CASABLANCA podatek naliczany co godzinę 600$
SKRZYNKI W MIASTACH (Dla REBELIANTÓW I NAJEMNIKÓW)
Skrzynki w Miastach są pozamykane na kłódki. Aby otrzymać klucze do kłódek do danego miasta należy zapłacić kasę.
1-MOGADISZ 3000$ (Cena dla REBELIANTÓW),
2-KAPSZTAD 2500$ (Cena dla REBELIANTÓW),
3-TRYPOLIS 2000$ (Cena dla REBELIANTÓW),
4-DAKAR 1700$ (Cena dla REBELIANTÓW),
5-KINSZASA 1500$ (CENA DLA REBELIANTÓW),
6-JOHANNESBURG 1200$ (Cena dla REBELIANTÓW),
7-CASABLANCA 700$ (Cena dla REBELIANTÓW),

SKRZYNKI W MIASTACH (Dla WOJSK AMINA)
Skrzynki w Miastach są pozamykane na kłódki. Aby otrzymać klucze do kłódek do danego miasta należy zapłacić kasę.
1-MOGADISZ 700$
2-KAPSZTAD 1500$
3-TRYPOLIS 2500$
4-DAKAR 3200$
5-KINSZASA 3800$
6-JOHANNESBURG 4500$
7-CASABLANCA 5500$
ZASADY TRAFIEŃ - MEDYK
Każde trafienie (nie ważne gdzie),dla zasad bezpieczeństwa trafiony krzyczy i zakłada czerwoną chustę. Trafiony nie może się ruszać z miejsca. Trafiony woła za Medykiem-Sanitariuszem który ma przy sobie losy. Każdy Medyk posiada przy sobie 8 KART. Po wylosowaniu karty przez trafionego, oddaje on kartę Medykowi. Na danych kartach zapisane są:
2 KARTY - ZABITY (Co oznacza że osoba trafiona idzie na RESPA.),
1 KARTA – WRACASZ DO WALKI,
2 KARTY – RANNY (Co oznacza że osobie trafionej trzeba założyć bandaż),
3 KARTY – SZPITAL (Co oznacza że osobie trafionej zakłada się bandaż a następnie osoba trafiona idzie do szpitala, na 1min, 2min, 3min),
Trafiony czeka za Medykiem 5min.Po tym czasie jeżeli Medyk nie dotrze trafiony idzie na RESPA. Na RESPIE czeka się 10min.(liczy się czas przejścia na RESPA),
Osoba trafiona która wylosowała los RANNY zostaje trafiona 2 raz automatycznie zostaje uznany za Zabitego i idzie na RESPA. Aby uniknąć takiej sytuacji RANNY musi iść do szpitala i tam zostawić bandaż który założył mu Medyk i wrzucić go do CZARNEGO WORKA.
Jeżeli osoba trafiona wylosowała los RANNY lub SZPITAL a razem z Medykiem nie posiadają bandaży oznacza to że trafiony został Zabity idzie na RESPA.

SZPITALE
W 4 z Miast znajdują się SZPITALE. Każda osoba która została trafiona i wylosowała u Medyka los np. – SZPITAL-2min. Kieruje się do najbliższego SZPITALA i czeka przez 2min. Po czym zdejmuje bandaż i wrzuca go do CZARNEGO WORKA. Bandaże które były używane i znajdują się w CZARNYM WORKU nie mogą być wtórnie używane. Nowy bandaż należy kupić.
KARTY WYPOSAŻENIA
Na początku rozgrywki każdy z graczy otrzymuje Kartę na której widać- broń, amunicje, radiostację, bandaże itd.(nazywamy je Kartami Wyposażenia). Każda osoba która została trafiona i czeka przez 5min na Sanitariusza-Medyka, TRAFIONY może zostać przeszukany – czyli oddaje Kartę Wyposażenia. Można przeszukiwać tylko osoby czekające na Sanitariusza-Medyka. Osoba która została ZBITA i idzie na RESPA nie może być przeszukiwana. Jeżeli dana osoba została już przeszukana to następną kartę z Artefaktami otrzyma przy następnej przerwie w rozgrywce. Jeżeli na Karcie Wyposażenia jest Bandaż lub Amunicja, to można je sprzedać lub je odzyskać podczas przerwy. Wszystkie Karty Wyposażenia można sprzedać tylko u SPRZEDAWCY/KUPCA.
SPRZEDAWCA/KUPIEC
Przed rozpoczęciem rozgrywki będzie losowany w którym mieście będzie się znajdował SPRZEDAWCA/KUPIEC. Co 2 godziny SPORZEDAWCA/KUPIEC będzie losowany inna lokalizacja(czyli Miasto). Jego lokalizacja jest losowana z pośród 5 miast. Tylko u SPRZEDAWCY/KUPCA można sprzedawać Artefakty zdobyte na przeciwniku. Jeżeli SPRZEDAWCA po 2 godzinach będzie znajdował się w mieście kontrolowanym przez REBELIANTÓW – oznaczać to będzie że tylko REBELIANCI będą mogli sprzedać zdobyte KARTY WYPOSAŻENIA. To samo będzie się tyczyć jeżeli SPRZEDAWCA będzie się znajdował w mieście zajętym przez Wojska AL.-Amina. Dodatkowo u SPRZEDAWCY/KUPCA można sprzedawać Złoto i Srebro. Wtedy SPRZEDAWCA pobiera opłatę w wysokości 1/3 od wartości kruszcu. SPRZEDAWCA/KUPIEC ma również specjalne oferty względem amunicji, granatów, bandaży które są zmieniane co 2 godziny. Dana oferta będzie się znajdować w skrzynce z opisem SPRZEDAWCA, taka ofertę należy wyciągnąć ze skrzynki i podczas przerwy ja zrealizować(SPRZEDAĆ).
KOPALNIE
Na terenie rozgrywki znajdują się 2 do 3 Kopalni ZŁOTA i 1 Kopalnie SREBRA. Przy każdej z kopalń będzie znajdowała się Lista na której trzeba będzie zapisywać godzinne i która ze stron pobrała sztabkę (ze ZŁOTEM lub SREBREM). Przykładowy opis na liście np: (REBELIANCI – 12:4 , (Wojska AL.-Amina – 13:13). W każdej z Kopalni znajduje się po 10 sztabek które są zalaminowane czarnym streczem. Co godzinie każda ze stron może zabrać tylko 1 sztabkę (ZŁOTA lub SREBRA), Czyli po zabraniu w danej godzinie sztabki z konkretnej kopalni trzeba odczekać następną godzinę żeby zabrać następną sztabkę. Jedynymi osobami które mogą transportować ZŁOTO I SREBRO są INŻYNIEROWIE.
ARTEFAKTY
Na terenie rozgrywki zostało pochowanych 23(opakowania)- tak zwane ARTEFAKTY. Podzielone są na 3 kolory, 10 CZERWONYCH, 8 NIEBIESKICH, 5 ZIELONYCH. W Artefaktach są ukryte pieniądze i amunicja. Każda z grup(REBELIANCI,WOJSKA AL-A mina, NAJEMNICY) maja inne zadania co do Artefaktów. Jeżeli REBELIANCI znajdą Artefakt mogą go rozpakować i używać od razu (czyli pobrać amunicje i kasę). Jeżeli żołnierze AL –Amina znajda Artefakt mają go przenieść do jednego z miast zajętych przez Wojska AL-Amina. Za każdy znaleziony Artefakt żołnierze AL-Amina otrzymują kasę. Za CZERWONE opakowanie – 250$, NIEBIESKI opakowania 350$, ZIELONE opakowania 500$. Jeżeli podczas transportu Artefaktu do Miasta żołnierz transportujący zostanie trafiony można go przeszukać i przejąć Artefakt(dotyczy się REBELIANTÓW/NAJEMNIKÓW).

INZYNIER
Na początku rozgrywki wybierani są losowo lub po uzgodnieniu Inżynierowie. INŻYNIEROWIE potrzebni są do transportu ZLOTA i SREBRA. Każda z grup(REBELIANCI,WOJSKA AL-A mina, NAJEMNICY) maja inne zadania co do INŻYNIERÓW. Jeżeli podczas transportu przez INŻYNIERA -- ZŁOTA/SREBRA zostanie on trafiony i czeka za MEDYKIEM – można go przeszukać i odebrać mu sztabkę ze ZŁOTEM/SREBREM. REBELIANCI posiadają 1 INZYNIERA, NAJEMNICY posiadają 1 INZYNIERA, Wojska AL-Amina posiadają 2 INZYNIERÓW. Aby sprzedać sztabkę ZŁOTA i SREBRA INZYNIEROWIE muszą (podział na frakcję);
INZYNIER REBELIANCKI i NAJEMNIKÓW może:
1.Sprzedać sztabkę u SPRZEDAWCY /KUPCA,
2.Przenieść przez granicę i SPRZEDAĆ.
INŻYNIEROWIE AL- Amina mogą:
1.Sprzedać u SPRZEDAWCY/ KUPCA,
2.Przenieść na Lotnisko zajęte przez Wojska AL-Amina i tam wysłać za granicę,
LOTNISKO
Na terenie rozgrywki znajdują się 2 LOTNISKA. Na każdym z nich znajdują się samoloty i helikoptery. Każda z frakcji czyli (REBELIANTÓW, NAJEMNIKÓW i Wojsk AL-Amina), ma inne zadania związane z LOTNISKIEM. REBELIANCI/NAJEMNICY – maja za zadanie zająć lub zniszczyć wszystkie znajdujące się na LOTNISKU samoloty i helikoptery. Za zniszczenie wszystkiego na LOTNISKU, REBELIANCI otrzymują 1 PUNKT. Za zajecie LOTNISKA i utrzymaniu go do przerwy nie niszcząc wszystkich samolotów i helikopterów REBELIANCI/NAJEMNICY zyskują możliwość KUPOWANIA tańszej amunicji. Po wpłaceniu pilotowi 1000$ dostają możliwość przywożenia amunicji za połowy ceny która płacą na początku np.;(400$-100Kulek / 200$-100Kulek).
Zadania dla Wojska AL-Amina – to obrona LOTNISKA przed zniszczeniem samolotów i helikopterów. Potrzebny jest również do transportu ZŁOTA i SREBRA za Granicę aby można było sprzedać.
Na Lotnisku znajdują się samoloty Transportowe, samoloty Bojowe i Helikoptery. Samoloty TRANSPORTOWE służą do transportu ZŁOTA i SREBRA(aby można było sprzedać za GRANICĄ). Samoloty BOJOWE służą do ataków naziemnych bombami. HELIKOPTERY służą do transportu żołnierzy w miejsce ataku.
Jeżeli REBELIANCI/NAJEMNICY zniszczą wszystkie samoloty TRANSPORTOWE to automatycznie Wojska AL-Amina traci możliwość transportu ZŁOTA i SREBRA aby można go było sprzedać.
Jeżeli REBELIANCI/NAJEMNICY zniszczą wszystkie samoloty BOJOWE to automatycznie Wojska AL-Amina tracą możliwość Bombardowania.
Jeżeli REBELIANCI/NAJEMNICY zniszczą wszystkie HELIKOPTERY to automatycznie Wojska AL-Amina tracą możliwość transportu ZŁOTA I SREBRA aby można go było sprzedać.
GRANICE
Granica znajduje się na zachodniej części terenu rozgrywki. Rozciąga się na odcinku ok.30 do 40 metrów.(Pokazane na Mapie). Każda z Frakcji (REBELIANCI, Wojska AL-Amina), mają inne zadania co do GRANICY.
REBELIANCI jeżeli przekroczą GRANICE mogą sprzedać ZŁOTO i SREBRO za pełną cenę. (wrzucając daną sztabkę do zielonego worka). Mogą również kupić amunicję za niższą cenę niż zwykle (czyli 300$-za 100kulek, za 150$-50 kulek),
Wojska AL-Amina mają za zadania utrzymać miasto przygraniczne i nie dopuścić do przechodzenia przez GRANICE, REBELIANTÓW.

ATAKI LOTNICZĘ
Jedyna Frakcja która może używać Ataków Lotniczych są Wojska AL-Amina. Ataki Lotnicze sygnalizowane są przez rzucenie FLARY(KOLORU ŻUŁTEGO), oznaczającej ATAK LOTNICZY. Zasięg rażenia ATAKU LOTNICZEGO wynosi promień 10 metrowy od miejsca rzucenia FLARY. Każda osoba znajdująca się w promieniu 10 metrów jest uznawana za trafioną i czeka za MEDYKIEM/SANITARIUSZEM. ATAKI LOTNICZE można wykonywać co 2 godziny. Jeżeli REBELIANCI zniszczą wszystkie samoloty BOJOWE automatycznie Wojska AL-Amina tracą możliwość Bombardowań do końca rozgrywki.
GRANATY
Zasięg GRANATOW to 3(lub 4metry), zasięgu rażenia. Każda osoba znajdująca się w polu rażenia GRANATU jest uznawana za trafioną i czeka za MEDYKIEM/SANITARIUSZEM.
WOJSKA AL-Amina
Na początku rozgrywki każdy żołnierz AL-Amina losują koperty z żołdem(pieniądze). Jeżeli dany żołnierz na początku rozgrywki wylosuje konkretną kopertę z pieniędzmi NP.: żołnierz AL-Amina wylosuje kopertę z pieniędzmi 320$, oznacza to że co godzinne do końca rozgrywki trzeba mu będzie płacić 320$. Jeżeli żołd w danej godzinie nie zostanie wypłacona to dany żołnierz który jej nie otrzymał przechodzi na stronę REBELIANTÓW.
NAJEMNICY
Na początku rozgrywki jest Losowanych 5 NAJEMNIKOW z pośród 15 losów na których jest opisany NAJEMNIK z Ceną. Przez pierwsza godzinę NAJEMNICY są opłaceni. Po upływie godziny , każdemu najemnikowi trzeba zapłacić odpowiednią kwotę która znajdowała się na wylosowanym Losie. Jeżeli na czas NAJEMNIKOWI nie dostanie zapłaty odchodzi od REBELIANTÓW i przechodzi na stronę RZĄDOWĄ. W ciągu 1 godziny NAJEMNICY muszą utworzyć własna Bazę w której ma znajdować się flaga. Jeżeli Baza Najemników zostanie zniszczona można ją odtworzyć w innym miejscu niż była poprzednio.
REBELIANCI
REBELIANCI na początku rozgrywki losują jedno razowo koperty z pieniędzmi. CASABLANCA jest głównym miastem REBELIANTÓW.
WIĘZIENIE
Przed rozpoczęciem rozgrywki żołnierze AL-Amina muszą utworzyć WIĘZIENIE. WIĘZIENIE nie może się znajdować obok MIASTA , 100metrów od granic rozgrywki. Jeżeli WIĘZIENIE zostanie zniszczone przez REBELIANTÓW/NAJEMNIKÓW otrzymują oni 1 PUNKT i jeden z żołnierzy AL-Amina(podczas losowania lub dobrowolnie) przechodzi na stronę REBELIANTÓW.

ZADANIA DLA REBELIANTÓW/NAJEMNIKÓW
1 ZADANIE. ZNISZCZENIE WIEZIENIA –(CZAS WYKONANIA DO KOŃCA ROZGRYWKI), za wykonanie ZADANIA REBELIANCI/NAJEMNICY otrzymują 1 PUNKT I JEDEN Z ŻOŁNIERZY(podczas losowania lub dobrowolnie), PRZECHODZI na stronę REBELIANTÓW.
2 ZADANIE. ZDOBYCIE ŻYWNOŚCI DLA CASABLANCI-(CZAS WYKONANIA DO KOŃCA ROZGRYWKI), należy zebrać co najmniej 3 pakunki z żywnością.Za każdy dodatkowy pakunek REBELIANCI otrzymają 650$. Za wykonanie ZADANIA REBELIANCI/NAJEMNICY otrzymują 1 PUNKT.
3 ZADANIE. ZNISZCZENIE LOTNISKA W KINSZASIE-(CZAS WYKONANIA DO KOŃCA ROZGRYWKI), zniszczenie wszystkich samolotów i helikopterów. Za wykonanie ZADANIA REBELIANCI/NAJEMNICY otrzymują 1 PUNKT.
4 ZADANIE. ZNISZCZENIE LOTNISKA W MOGADISZU-(CZAS WYKONANIA DO KOŃCA ROZGRYWKI), zniszczenie wszystkich samolotów i helikopterów. Za wykonanie ZADANIA REBELIANCI/NAJEMNICY otrzymują 1 PUNKT.
5 ZADANIE. ZNISZCZENIE ZAKŁADU Z PRODUKUJACEGO AMUNICJĘ-(CZAS WYKONANIA DO KOŃCA ROZGRYWKI), należy wysadzić. Po wysadzeniu ZAKŁADU Z AMUNICJĄ Wojska AL-Amina kupują drożej amunicje np.: 100Kulek-400$ i 50Kulek-200$.
ZADANIA DLA WOJSK AL-Amina
ZADANIA LOSOWANE NA POCZĄTKU ROZGRYWKI
1 ZADANIE. PRZEJECIE MIASTA REBELIANTÓW-CASABLANCA,(CZAS WYKONANIA 2godz.). Za wykonanie ZADANIA Wojska AL-Amina otrzymają 1 PUNKT.
2 ZADANIE. ZNISZCZENIE BAZY NAJEMNIKÓW-(CZAS WYKONANIA 4godz.). Należy przejąć FLAGE która znajduję się w BAZIE NAJEMNIKÓW. Za KAŻDĄ PRZEJETĄ FLAGĘ Wojska AL-Amina otrzymują 1 PUNKT.
DODATKOWE ZADANIA
1 ZADANIE. PRZEJECIE MIASTA ZAJETEGO PRZEZ REBELIANTÓW-JOHANNESBURG,(CZAS WYKONANIA 2godz.). Za wykonanie ZADANIA Wojska AL-Amina otrzymują 1 PUNKT.
2 ZADANIE. PRZEJECIE MIASTA ZAJETEGO PRZEZ REBELIANTÓW- KINSZASA,(CZAS WYKONANIA 2godz.). Za wykonanie ZADANIA Wojska AL-Amina otrzymują 1 PUNKT.
3 ZADANIE. PRZEJECIE MIASTA ZAJETEGO PRZEZ REBELIANTÓW-DAKAR,(CZAS WYKONANIA 2godz.). Za wykonanie ZADANIA Wojska AL-Amina otrzymują 1 PUNKT.
4 ZADANIE. PRZEJECIE MIASTA ZAJETEGO PRZEZ REBELIANTÓW-TRYPOLIS,(CZAS WYKONANIA 2godz.). Za wykonanie ZADANIA Wojska AL-Amina otrzymują 1 PUNKT.
5 ZADANIE. PRZEJECIE MIASTA ZAJETEGO PRZEZ REBELIANTÓW-KAPSZTAD,(CZAS WYKONANIA 2godz.). Za wykonanie ZADANIA Wojska AL-Amina otrzymują 1 PUNKT.
6 ZADANIE. PRZEJECIE MIASTA ZAJETEGO PRZEZ REBELIANTÓW- MOGADISZ,(CZAS WYKONANIA 2godz.). Za wykonanie ZADANIA Wojska AL-Amina otrzymują 1 PUNKT.

DODATKI
ZAKŁAD PRODUKUJĄCY AMUNICJE
ZAKŁAD PRODUKUJACY AMUNICJĘ – Zakład jest w posiadaniu Wojsk AL-Amina. Każdy kto posiada ZAKŁAD PRODUKUJACY AMUNICJE może kupować Amunicję za niższą cenę. Zniszczenie zakładu powoduje że amunicja drożeje.
CENA AMUNICJI DLA(Frakcji która posiada) ZAKŁADU z AMUNICJĄ
100 Kulek za 200$
50 Kulek za 100$
CENA AMUNICJI DLA (Frakcji która nie posiada) ZAKŁADU z AMUNICJĄ
100 Kulek za 400$
50 Kulek za 200$
PRZEJĘCIE MIAST
Za każde Miasto Przejęte przez REBELIANTÓW otrzymują oni 1 żołnierza z Wojsk AL-Amina (który jest losowo lub dobrowolnie wybierany) i przechodzi on na stronę REBELIANTÓW. Weryfikacji dokonuję się co 2 godziny.
Jeżeli REBELIANCI stracą Miasto automatycznie tracą żołnierza który przeszedł na ich stronę. Dany żołnierz wraca do Wojsk AL-Amina. Weryfikacji dokonuję się co 2 godziny.


Jednak zapomniałem dopisać ilość kulek na rozpoczęcie rozgrywki
REBELIANCI I NAJEMNICY po 400 Kulek.
Wojska AL-Amina po 200 Kulek.
Copyright (c) 2009 onlyifyouwant | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.