ďťż

Sprężyny zamiast drążków skrętnych

onlyifyouwant

Witam. Muszę zlikwidować drążki skrętne bo skrzynia nie wchodzi. Od czego podeszłyby amory ze sprężynami i czy może idzie dostać jakieś do garba. Silnik i skrzynia sporo cięższe niż seryjne.



Witam. Muszę zlikwidować drążki skrętne bo skrzynia nie wchodzi. Od czego podeszłyby amory ze sprężynami i czy może idzie dostać jakieś do garba. Silnik i skrzynia sporo cięższe niż seryjne.

Coilovery karcher?
to na pewno tak sie zwie bo nic poza myjkami nie znalazłem...
hehehe Kerscher jeśli już Karcher to myjki:)


no, znalazłem cena jedyne 880 euro
Wlasnie zamowilem QA1 z pojedyncza regulacja i sprezynami 9" - 550 lbs
Koszt:
- amor 150$/szt
- sprezyna 38$/szt
- wysylka - 100$

W sumie powinno sie zamknac w kwocie okolo 2000

Dojdzie clo i podatek ale kolesie moga wsadzic papier z nizsza kwota

k.
Nie będę ściemnaił , to ma być low budget i na razie taki pozostaje. garbusa silnik MV i skrzynia od renault na razie jest w cenie tych właśnie sprężyn które potrzebuje na tył więc to dla mnie za droga opcja. jak coś wymyśle to wrzuce foty i komentarz jaksie tym jeździ. A myślał ktoś kiedy o dodaniu samych spręzyn do amorów seryjnych od garba? założyć z jakiegos gwintu czy cuś i do tokarza dorobić mocowania i gwinty do regy
ulacji... w golfie mk1 mam zrobione samoróbki gwinty i pracuja ok na gazowym amorku...
Kombinuj i zostań pionierem

chyba nikt takiego cuda nie ma. A jaki jest problem ze zrobieniem dobrze funkcjonujacych amorków ze sprezynami wiedza przedewszystkim budowniczowie replik lotusa7 (jest spore forum w polsce, popatrz)
W czarnym miałem amory z dospawanymi sprężynami:PP Ale to było kowalstwo:)
Copyright (c) 2009 onlyifyouwant | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.