Przygotowanie do mocniejszego silnika
onlyifyouwant
Witam,Mój garb po wielu miesiącach oczekiwań wreście doczekał się kontynuacji remontu. Jakoże narazie podłoga jest odzielona od góry chciał bym się dowiedzieć jakie modyfikacje muszę wykonać aby potem móc zainstalować silnik o ponad przeciętnej mocy?
Napewno:
Mid mount
Tylko który jest najlepszy ?
Co jeszcze jest niezbędne ?
UWAGA:
To ma być samochód na weekend wiec rozwiązania które obniża komfort jazdy a poprawia trakcie są rownież mile widziane
Także pisać śmiało
heh, co rozumiesz pod hasłem " ponad przeciętnej mocy" ?
Co ze skrzynią? jaka jest - swing?irs?
co do mocy nie mam sprecyzowanych planów jak narazie wiadoma tylko że więcej niż seryjnie
to 1303 więc musi być IRS
ale wole przygotować się na większa moc żeby póki podłoga jest oddzielnie z karoserią móc wykonać wszelkie spawy itp. nie obawiając się że coś zniszczę
Trapez możesz założyć jeszcze, z przodu gruby stabilizator, uretany, gwinty
hamulce
hamulce
moge dostarczyc wszyszystko czego potrzebujesz:
- dodatkowe mocowanie shrzyni biegow,
- wzmocnienie widel ramy,
- uretany przedniego zawieszenia,
- kompletny uklad hamulcowy, we wszelkich konfiguracjach, okresl tylko moc silnika i przewidywana mase pojazdu gotowego do drogi.
Pozdrawiam
MB
a czego nie zrobi Bujo dorobie ja
- kompletny uklad hamulcowy, we wszelkich konfiguracjach, okresl tylko moc silnika i przewidywana mase pojazdu gotowego do drogi.
MB
Bujo jaki jest koszt takiego kpl. zestawu hamulców ? To jakiś zestaw z "porszawki" czy całość robisz sam ?
- kompletny uklad hamulcowy, we wszelkich konfiguracjach, okresl tylko moc silnika i przewidywana mase pojazdu gotowego do drogi.
MB
Bujo jaki jest koszt takiego kpl. zestawu hamulców ? To jakiś zestaw z "porszawki" czy całość robisz sam ?
Jestem w stanie dostarczyc kazde rozwiazanie, tzn. oparte o Porsche lub komponenty renomowanych dostawcow.
pozdrawiam
MB
Witam , to ja troche sie podepne i odswierze temat niedawno zakupiłem garba z silnikiem 1200 , w dowodzie jest niby 69 rok ale patrzac poszybach watpie w to co jest napisane. chce go przygotowywac pod mocniejszy silnik Max 150KM. Postanowiłem ( choc mysle ze moze jestem w błedzie , w razie w sprostujcie) zaczac od zawiechy i hamulcow . Przód mam na mcphersonach na 3 sruby , hamulce bebny , tył IRS . Z hamulcami myslalem nad tarszami z gaarbusy.pl a zawieszenie , na razie nie mam pomyslow , - jakies propozycje?
Pozdrawiam Robert