Nowe serducho
onlyifyouwant
Witam wszystkich i mam nadzieje że znajdę tu wsparcie i pomoc gdyż zamierzam zbudować silnik do mojego garbaMam na imie Tomek i mieszkam w małej miejscowości Radomno niestety w pobliżu nie ma żadnych garbusiarzy więc muszę szukać pomocy na forach.
mój plan to 1915 na bloku póżnego 1200 AS41
mam nadzieję że mogę liczyć na waszą pomoc i porady bo niestety trochę jestem zielony ale coś tam wiem i systematycznie wiedzę rozszerzam
mój plan to:
blok AS41
wał 69 z 1,6 korby 1,6
wałek W110
standardowe szklanki i popychacze
cylindry94mm
główy std dwudolotowe,porting,skręcane wałki,wzmocnione sprężyny,
zamach odchudzony o 1kg
dodatkowa miska oleju
zewnętrzny filtr oleju
zasilanie 2x weber
kolektor4in1 jakiś fajny wydeszek
czas realizacji do końca roku powody;$$$
Co koledzy o tym myślą?
hej, witamy na forum !
znajdziesz tutaj wszelkie potrzebne Ci informacje, wystarczy zapytac
moim zdaniem, jezeli wszystko pojdzie ok i nic nie wyskoczy to bedziesz mial calkiem przyjemny silnik do jazdy na codzien
Napewno będę pytał dużo pytał.... :-
Witam wszystkich i mam nadzieje że znajdę tu wsparcie i pomoc gdyż zamierzam zbudować silnik do mojego garba
Mam na imie Tomek i mieszkam w małej miejscowości Radomno niestety w pobliżu nie ma żadnych garbusiarzy więc muszę szukać pomocy na forach.
mój plan to 1915 na bloku póżnego 1200 AS41
mam nadzieję że mogę liczyć na waszą pomoc i porady bo niestety trochę jestem zielony ale coś tam wiem i systematycznie wiedzę rozszerzam
mój plan to:
blok AS41
wał 69 z 1,6 korby 1,6
wałek W110
standardowe szklanki i popychacze
cylindry94mm
główy std dwudolotowe,porting,skręcane wałki,wzmocnione sprężyny,
zamach odchudzony o 1kg
dodatkowa miska oleju
zewnętrzny filtr oleju
zasilanie 2x weber
kolektor4in1 jakiś fajny wydeszek
czas realizacji do końca roku powody;$$$
Co koledzy o tym myślą?
Hej,
Ja mam bardzo podobny silnik i jest super. Wałek mam Scat C35 zamiast w110, ale mają podobne charakterystyki. Głowy mam trochę porobione - zawory 40x37.5 ale dość konserwatywne porty - póki co....
Liri miał podobną konfigurację z głowami 40x35.5 (o ile dobrze pamiętam ) i c35 po jednym czy dwóch sezonach obrobił głowy bardziej i zmienił wałek na c45.
Nic nie piszesz o celu jaki ten silnik ma odpowiadać. Jeśli to ma być szybki, acz elastyczny drogowy silnik, to jest moim zdaniem OK. Lajtowy wałek i seryjne głowy w tej pojemności spowodują, że moment obrotowy będzie stosunkowo nisko i przy niezbyt ostrym strojeniu gaźników będzie bardzo elastyczny.
Cześc
Silnik ma służyć do codziennej jazdy
chciałbym aby dawał trochę przyjemności i był niezawodny.
mam jeszcze pytanie jak sprawdzic czy pompa oleju jest26mm czy 30mm co zmierzyć?
Witam i jak z tą pompą co mzm zmierzyć aby się dowiedzieć jaką mam
??
czy ktoś pomoże mi określić jaką mam pompe oleju? jak to zmierzyć?
A tą pompę to masz z jakiego silnika?
czy ktoś pomoże mi określić jaką mam pompe oleju? jak to zmierzyć?
w 1600 przewaznie były pompy z trybami 26mm. wyjmij je i zmierz ich wysokość.
Siema
właśnie zmierzyłem tryb w pompie tzn wysokość ma 21mm słyszałem że potrzebuje 26mm są też30mm ale 21 pierwsze słyszę