Homeworld 2: Ketira - głosy kłamstw
onlyifyouwant
A nudziło mi się a w supcomie mam problemy z mo(r)dowaniem. Ta lua jest pierońsko ciężka w tamtej grze, że aż szok. By troszkę się odstresować zacząłem tworzyć moda do HW2.Po kolei, najpierw stworze moda ino ze statkami, mam nadzieje że w przyszłości uda mi się i kampanie dorobić. W pewnym sensie mod opierał się będzie na mojej opowieści którą niedawno zacząłem spisywać (pisarz zemnie żaden ale fabuła już się spodobała sporej liczbie osób).
W Modzie będzie kilka grywalnych nacji... każda jest od siebie inna graficznie i w statystykach. Każda skupia się na innym Aspekcie gry.
Na przykład:
Kardo- Szybka rasa. Troszkę uśredniona.
Teshu Tira- Skupi się na ilości okrętów, będą mieli masę słabszych okrętów (np na 1 fregatę kardo oni mają 3, ale szanse są wyrównane)
Ahria- Skupi się na obronie, ma wolniejsze statki. jako jedyny statek matka będzie potrzebował modułu silników, bo zaczyna bez.
Ketira- Bardzo zaawansowana technologicznie rasa i bardzo stara ma ponad 10.000 lat, posiada potężne jednostki w ataku średnio opancerzone i jest średnio\mała liczebnie
Retrishka- Podobnie jak ketira jest zaawansowana i stara. Posiada statki o potężnym pancerzu i ataku, bardzo drogie, mało liczebne i sporo zaawansowane. olbrzymie jednostki
TH200 (Teheguesaisai) - Biologiczne istoty, ich statki także będą żywe. Liczebność taka średnia. Mają dość słabe pancerze ale konkretny atak. Tania dość.
Atari - Sprytna rasa... korzystają z partyzantki, prawie każdy unit ma generatory cloaka, słabe pancerze, średnio liczebne, w ataku standardowe, dość szybkie, większość statków jest mała.
8 rasa niewybrana... w swojej opowieści mam masę gości... nie wiem kogo wybrać. Mógłbym nawet wybrać Ludzi bo ziemia też jest odkryta (z początku jest nieznana ale podczas wojny zostanie znaleziona, i ci dobrzy będą jej bronic przed tymi złymi bo ludzie mieli przechylić szale zwycięstwa na którąś ze stron według pewnych relacji xD)
Co do statków... z początku moda zrobię z dwiema rasami... potem kolejno będę dodawał po każdej. Mam Taką wenę. Że u kardo pod trzech dniach mam modele:
Mysliwca
Bombera
2x korvety
2x fregaty
Stacji hiperprzestrzennej (jest dość wielka xD)
(teraz buduje kolejne dwie fregaty a później resztę)
Jak skończę Modele Dla Kardo, podeśle wam screeny.
Czy ktoś chciałby mi pomóc od strony programowania? z tego cienki jestem uczy mnie parę osób

Od Strony graficznej wiele spraw jestem w stanie zrobić bardzo szybko.
Pozdrawiam wszystkich graczy HW
Noxam Sherei, Wilk Ahriański
PS. Mogę poprosić o skasowanie tematu o Kardo Nation? Tamten mod będzie nierobiony bo wole ten xD.
PSS. Czy zmieniłbyś mi ktoś Nick na tym portalu? Z Fang na Noxam takie moje imię x3. Można też na Noxi chyba ładniej wygląda

Odp 1: Nie kasujemy tematów, mogę zamknąć i przesunąć do archiwum. Tak chcesz ?
Odp 2: Z tym to do admina.
No dobra... to po proszę by zamknąć

Tak pierwszy model jaki wprowadziłem do gry








Podmienione na razie za myśliwce Higarian. Zmienię im jeszcze tylko styl walki, bo do tej frakcji tak nie bardzo pasuje ten chaotyczny sposób latania. Tak jak Rudy powiedział :3.
fajny statek trochę oryginalny
podoba mi sie
Ładne. Bardzo ładne

Czekam na kolejne.

Ok... mam gotowy między innymi collector i Motheship (z modułami). Wszystko co potrzeba modele i textury (na nowo można powiedzieć że zacząłem wszystko tworzyć od niedawna).
Ale mam drobny problem z wrzucaniem jednostek do gry, czy programy takie jak np. CFHodEd
Mogą nie chodzić pod windows 7? Mam masę problemów teraz.
A tutaj jeden z okrętów. Po jego gabarytach można domyśleć się czym on będzie.
http://img402.imageshack.us/img402/2223/mothershipkardo90.jpg
http://img831.imageshack.us/img831/3623/56882259.png
http://img225.imageshack.us/img225/8894/94396553.png
http://img534.imageshack.us/img534/1583/64296384.png
http://img231.imageshack.us/img231/3562/14215172.png
http://img542.imageshack.us/img542/9185/10088894.png
Mogą, ale CFHodEd 4 działa.
Ok już wszystko wiem. Prace nad modem ruszają pełną parę.
Następujące planowane czynności:
naprawa Motheshipa:
1.Model
2.textura
A później reszta


ok
teraz zaprogramować go




Chyba masz z nas wszystkich największy talent co do modelowania Fang

A już na pewno do teksturowania

kto wie... mam przyszykowane kilka modeli, ale mam straszne problemy z programowaniem. Idzie to jak krew z nosa, mimo nauki rudego, są rzeczy których nie umiem. np zrobiłem wszystko jak trzeba by moduł resources działał a dziadyga nie chciał. Na razie straciłem cały zapęd. Musze się rozkręcić i kilka modeli porobić...
Mam pytanie czy jakbym miał większość modeli już gotowych, chciałby ktoś może troszkę dopomóc z programowaniem?
Piekne!!! przypomina odrobine egzekutora z warlords.(te okna)