ďťż

Dabtuner mexykanska strzała

onlyifyouwant

W końcu się zebrałem i opisze troszkę swoje auto.
mex 82 motor 1,2

Garb pochodzi z bundeswery i oryginalnie był zielony wojskowy jest w moim posiadaniu od 98r.
w 99r dostał nowy lakier i obowiązkowa w tamtych latach płetwę ala porsche i szerokie błotniki z laminatu z tyłu ,zacząłem nim jeździć

po jakimś roku dostał alufelgi (Pasowały rozstawem) i kierownice Jamex , płetwa zniknęła ustąpiła gładkiej klapie

Przygodę z mocnym silnikiem zacząłem w 2004r kupiłem od TTT t1 1835cm które nie najeździło się za dużo chyba z 150km i motor padł
specyfikacja silnika:
1835cm stopień sprężania 10:1, wałek 120,gaźniki dellorto drla 40,aparat zapłonowy 009,głowice 40mm dolotowy 35,5mm wydechowy,sprężyny zaworowe podwójne,skręcone klawiatury przełożenie 1:25:1,pompa oleju,dodatkowy filtr oleju,chłodnica oleju, kolektor 4w1 .
teraz garb wygląda tak:







najważniejsze zmiany :
-obniżana belka i zwężana
-zaciski brembo z porsche 944 z przodu do tego tarcza nawiercana nacinana by CSP , z tyłu tłoczki z 944
- amortyzatory koni żółte
-skrzynia z pieta na sztywno posiada super dif (czy jak sie to pisze)
-felgi empi 8
-trapez bug packa
- shifter bug packa
-ledowe lampy z tyłu CSP przód gładkie
- i oczywiście silnik
tłoki + wał + koło - 94 Mahle Forged + truarck x 78,4 CB Super Race Ceank + CB chromoly flywheel
korby - 5,4" CB Super Race H-beam rods + ARP 2000
klawiatura - CB forged cromoly 1.4:1 rockers
laski popychaczy - Manton 3/8 chromoly puschrods
wałek - FK10 + CB straight cuts cam gears
głowice - CB 044 42x37,5 P pełny porting dolotu wydechu i komór prze Marcina Gabi-Car
zasilanie - Weber IDF 48 + offset manifolds
zapłon - Pertronix Ignitor I + Flametower I

to tyle teraz pozniej dopisze cos


autko na zdjęciach prezentuje się nieźle ciekawe jak na żywo bo nie miałem chyba jeszcze okazji go widzieć może w nastepnym roku
Przede wszystkim Zap... szybko jeździ

Przede wszystkim Zap... szybko jeździ

i o to chodzi

Wygląd też jest spoko - porównując do tego co było jest 100% lepiej Zwłaszcza felgi dużo dają

Dab - ile lat ma lakier na garbie?


siema
lakier ma juz 12 lat i powoli juz mieknie
wlasnie mam zdjecia kal mial juz gladka klape ile masz belke zwezana? ja bym tylko z tylu blotniki zmienil ale ogolenie jest super
belka zwezaona jest 50mm błotniki lezą w garażu drugi rok czekają na kolor
U Ciebie to wszystko musi mocy urzędowej nabrać belka też chyba leżała z pół roku i czekała na montaż
To zupełnie jak u mnie. Też wszystko musi swoje odleżeć. Syndrom ludzi zajętych:P

To zupełnie jak u mnie. Też wszystko musi swoje odleżeć. Syndrom ludzi zajętych:P
św słowa
Witam,

rozumiem, ze aktualnie hamuje juz wlasciwie i nie ma problemu z balansem przod / tyl ?

Pozdrawiam
MB
po zastosowaniu cylinderków z porsche jest o niebo lepiej
chociaż nadal czuć ze przód łapie dużo wcześniej

po zastosowaniu cylinderków z porsche jest o niebo lepiej
chociaż nadal czuć ze przód łapie dużo wcześniej


Witam,

jedyne co moge polecic w tej sytuacji, to regulowany korektor sily hamowania tylnej osi. Mam w tejc hwili zawor proporcjonalny Wilwood'a, ktory rozwiaze Twoj problem.

Pozdrawiam
M.

po zastosowaniu cylinderków z porsche jest o niebo lepiej
chociaż nadal czuć ze przód łapie dużo wcześniej


Witam,

jedyne co moge polecic w tej sytuacji, to regulowany korektor sily hamowania tylnej osi. Mam w tejc hwili zawor proporcjonalny Wilwood'a, ktory rozwiaze Twoj problem.

Pozdrawiam
M.

no i jak modyfikujemy? Czy juz sie ustabilizowalo do akceptowalnego poziomu? Zawor proporcjonalny napewno da mozliwosc lepszego podzialu sily hamowania miedzy przednia a tylna osia. Proponuje sie nad tym zastanowic, wszak wplywa to rowniez na bezpieczenstwo.

Pozdrawiam
M.
pomysle jak wyjade pojeżdżę posprawdzam
u mnie zachodzą małe zmiany
- brak tylnej kanapy
- kubełek bimarco
- podparcie silnika
-inne mocowanie skrzyni biegów
- i troszkę go odchodzę
no i git A zostawiasz jeden kubełek i pusto w środku?
Foty:) bo nie uwierzymy:P
zainspirowała Cie podróż moim autem ?

zainspirowała Cie podróż moim autem ?
dokładnie :d
działaj działaj. Oby do przodu.
zmian zaszło jednak trochę więcej

oto niektóre z nich
-pospawanie dziur w widłach
-wyprostowanie wideł
-zaprojektowanie, wycięcie laserem i wspawanie poduszek, midmounta
-wspawanie odciągów wideł i wzmocnienia w bagażniku
-wymiana sprzęgła
-uszczelnienie wydechu i wspawanie wspornika tłumika + obejma
-Przerobienie i wspawanie króćców w dekle zaaworów
-podwyższenie zawieszenia z tyłu
-ogarnięcie elektryki z tyłu pod kanapą i przy silniku, usunięcie zbędnych kabli,
- podłączenie termostatu do wentylatora z chłodnicy
-zarobienie i montaż przewodów olejowych.
-owinięcie wydechu taśmą
-naprawa pedału gazu - był wygięty, nie otwierał gaźników do końca
-napinacz paska
-montaż fotela i pasów (wspawany pkt mocowania pasów z tyłu)
-wymiana błotników przód tył (lekki plastik)
-Podłączenie przednich migaczy

-Kupa jakiś dupereli - np klapa tylna trzymała sie na 2 śrubki bez podkładek i juz zaczynała odpadać itp itp
Wow... Grubo!
nieźle widzę że Jasiek ogarnął robotę
no i do przodu
człowieeeku, ale idziesz
no to qrwa muszę skrzynie kupic
Urwałeś?

no to qrwa muszę skrzynie kupic

dzikus, zmieniles dyfer ?
ZTCW to nie ale sie kończy (skończył) synchronizator 3ciego biegu i troche (nie groźnie) pękła obudowa od złego zamocowania wcześniej.
Dab wymienił tylko głowne prace, zrobione było dużo więcej. Mam nadzieję, że auto będzie teraz bardziej powtarzalne i szybsze.
Tu macie fotkę midmountu i tylnych poduszek, przednia też jest stalowa (nowego typu więc wygląda ciekawie)


po takich poprawkach łatwiej będzie wycisnąć z auta co się da...a da się więcej na pewno





znam ten ksztalt, przesylalem komus rysunek...?
Oj nie ladnie Panowie, nie ladnie, Jak juz kopiowac to chociaz nie 1:1, tak dla zasady.

Pozdrawiam
jednak trzeci bieg ogarnięty pomogła wymiana : tulejki w tunelu i montaż
Uretanowego sprzęgiełka drążka zm. biegów
No skrzynia chyba działa i git:) Mam nadzieję, że auto wykręci dobry czas.

Trochę offtopic, sorry, ale trzeba wyjaśnić żeby nie było problemów:
Bujo nie przesadzaj:
a) absolutnie nie jest 1-1
b) podobne midmounty robi parę firm to nie jest Twój pomysł (hint. berg i inne jego kopie)

Jeśli poczułeś się urażony podobieństwem, spoko, przepraszam, mogę zmienić jakis kształt, żeby bardziej się odróżniał ale co za różnica? Potrzebowałem na szybko mocowania tylne przednie i midmount, Twoj midmount nie pasuje do tej aplikacji, więc narysowałem na szybko coś w cadzie i po 4h miałem gotowe wszystkie 4 poduszki których Ty NIE produkujesz (pytałem się Ciebie o to). Dobrze wiesz, że polecam Twoje produkty innym i sam zamontowałem już ich trochę (5? 6? mm i parę trapezów) i nie robie nic co Ty byś produkował.

No skrzynia chyba działa i git:) Mam nadzieję, że auto wykręci dobry czas.

Trochę offtopic, sorry, ale trzeba wyjaśnić żeby nie było problemów:
Bujo nie przesadzaj:
a) absolutnie nie jest 1-1
b) podobne midmounty robi parę firm to nie jest Twój pomysł (hint. berg i inne jego kopie)

Jeśli poczułeś się urażony podobieństwem, spoko, przepraszam, mogę zmienić jakis kształt, żeby bardziej się odróżniał ale co za różnica? Potrzebowałem na szybko mocowania tylne przednie i midmount, Twoj midmount nie pasuje do tej aplikacji, więc narysowałem na szybko coś w cadzie i po 4h miałem gotowe wszystkie 4 poduszki których Ty NIE produkujesz (pytałem się Ciebie o to). Dobrze wiesz, że polecam Twoje produkty innym i sam zamontowałem już ich trochę (5? 6? mm i parę trapezów) i nie robie nic co Ty byś produkował.


tak, to nie jest moj pomysl, ba nigdy tego nie krylem. Tyle tylko, ze ja produktu G.Berga w rekach nie mialem Udezylo mnie jedynie podobienstwo, duze podobienstwo. Na zdrowie, niech dziala na chwale...
M.
no i auto sie sprawdziło i pobiło swój dotychczasowy rekord
nowy to 13,2 na slickach
silnik tyki ogarnia temat jest moc
mocowanie jaska tez działa bez zarzutu
teraz czas na nowe wyzwania jedziemy z 12.xx
Gratuluje piękny wynik.no 12tka staje sie już bardzo droga a zwłaszcza gaznikowa.a jaka prędkość na mecie?
siema
wyglądało to tak
RT 0.302, 60ft 1.711, ET 13.293 @ 160.42 KPH

przechodze na e85 i nos :d
Dziku...
Gratulowałem Ci na żywo, ale sukces jest tak duży, że i tutaj trzeba!
Rewelacja

100 mil na mecie



siema
wyglądało to tak
RT 0.302, 60ft 1.711, ET 13.293 @ 160.42 KPH

przechodze na e85 i nos :d


SUPER.sądziłem że przy takim wyniku prędkość końcowa jest wyższa,zatem musisz mieć piekielny start
jaka poj.silnika i ile kucy tak z ciekawości i zazdrości

Co to takiego e85 i nos?
Paliwo i podtlenek azotu zwany nitro.
moc okolo 150km a pojemność jakos 2180cm
Copyright (c) 2009 onlyifyouwant | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.