ďťż

Premiera - więc i impreza...

onlyifyouwant

Hej Cóż powiecie na imprezę w godzinach 19 - 22 ? Już niekoniecznie dzisiaj, ale warto jakoś uczcić taką premierę

Proponuję rozgrywki zarówno w HW: Classic 2003 jako, że nie każdy jeszcze kupił HW:RC, a także chętnie zobaczę na forum raporty, komentarze i zdjęcia ze starć w HW:RC

Proponuję wykorzystać do tego Tunngle


Tunngle ?? przecież jest beta multi w Remastered. Od tego momentu Tunngle jest dla mnie martwe (podobnie jak klasyczny hw1/hw2). Myślę że pierwszy raz w trybie multi zagram w sobotę..
No wiesz...tak szybko HW:RC nie nabędę, a na pececie trzymam mam zwykłego HW2
Już od kilku miechów nawet na Tunngle hw2 było martwe. U mnie z resztą odpada z innych powodów: pod LTE nie da się odblokować portów i w Tunngle mam czerwoną mordkę..


A po co Tunngle? Jeśli lobby HW ma być uruchomione.
no proszę...o tym fakcie nie wiedziałem. Zastanawiam się jednak, czy teraz coś nie ruszyło... Chociaż niestety najpewniej pozostaje mi czekać na możliwość dorwania HW:RC
Testowanie poszło i co - i lipa z multi.
Problem ze znalezieniem gry jest potężny - brak ogólnego czatu, gry o ile wystartują to połowa graczy się rozłącza/nie wchodzi do gry - mam nadzieję że takie problemy są tylko w Becie (którą jest właśnie multi), i wkrótce ją poprawią.
Lol, zagrałem pierwszą on-line. Mapa taka dla dwóch -chyba hostilies . Postawiłem grę (kushan), wszedł vagyr, zaznaczył rdy... i zaczęliśmy. Zjadłem go ... dosłownie.. Tak na gorąco -kushan nie budują modułów na statku matce ani na lotniskowcu. Trzeba wybudować tylko jednostkę badawczą.
Vagyr wreszcie dostał godnego przeciwnika w lekkich....albo gościu był cieńki...
Również po pierwszej on-line, 3v3. Połowa grała całkiem nieźle, druga połowa.. no cóż

Gra załadowała się za pierwszym razem.
Witam,

wyślijcie zaproszenie do mnie na steamie - nick - gen_maczek (ten z dolnośląskie, Andrzej) bo jest ich tam kilku

Wieczorkami możemy pograć
Nie wiem czemu nie mogę cie znaleźć.

Podam mój nick: rvdy7. Łatwo mnie poznać po charakterystycznym R
link do mojego profilu:

http://steamcommunity.com/profiles/76561198005115307 dnia Pią 13:25, 27 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Poczekajcie na mnie... dorwę kasę na HW:RC i dołączam
Czekam na raporty z ciekawszych walk dnia Nie 14:18, 01 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Próbowałem pograć on-line. Zazwyczaj jest kilka/kilkanaście gier ale zdecydowana większość jest za-hasłowana. Trafiłem do jednej 3v3 ale komuś się nie załadowała i lipa... Zagrałem dwa razy 1v1 - hostowałem. Przeciwnicy solidniejsi niż w pierwszej 1v1. F12 faktycznie wykonuje zrzut ekranu ale nie da się zrobić fotki wyników...
Chyba musimy się jakoś spiknąć żeby zagrać jakąś krajówkę. Jest całkiem fajna mapa w zestawie do gry 4v4...
4v4? 8 graczy na jednej mapie? E.... to teraz zaskoczenie. W HW2 jest chyba max 3v3, nie pamiętam czy było więcej komp mam uszkodzony i muszę jutro po kartę graficzną jechać
Męczyłem dzisiaj tryb on-line... i generalnie rzecz ujmując wielka d...pa. Jestem w stanie zagrać 1v1 tylko. Dziś przerypałem. Kanonierki pulsarowe higarian są dużo lepsze niż cały drobiazg kushan...
Dołączyłem do gry 3v3 - zakończyło się komunikatem, że czeka aż inni załadują... Zahostowałem 3v3, pingi były na poziomie 100 -180 ms. Po starcie ładowało kontekst gry w nieskończoność.
Jakie macie doświadczenia w tej kwestii?

Łączę się przez lte, transfery mam na poziomie 20mb/3mb. Może przez to?
Przejść na stacjonarny?

Edit... zagrałem 2v2..może problemy wynikają z bety trybu multi?

Edit2.. Odpaliły kolejne 2 gry 3v3. Podobno custom badge powoduje problemy załadowaniem gry..
Mnie udało się zagrać 3x3 pomimo custom badge. Tak więc nie wiem w czym leży problem.
Często należy odczekać nawet ponad 60 sekund. W większości przypadków ktoś odpadnie. Chodzi plota, że custom badge psują gry, ja nie widzę różnicy.
wypuscili patcha i od tej pory wszystkie 3v3 były udane
To dobra wiadomość. Jak wam się MP uspokoi, pokuście się może o raporty z walk...
Copyright (c) 2009 onlyifyouwant | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.